על רקע התנגדות רע"מ: פורעים בדואים יידו אבנים על עובדי קק"ל

נדב דוד 2 Comment on על רקע התנגדות רע"מ: פורעים בדואים יידו אבנים על עובדי קק"ל

צפו: במהלך עבודות נטיעות בנגב ע"י קק"ל, למרות האבטחה המשטרתית הכבדה, פורעים בדואים יידו אבנים וסיכנו את חיי העובדים במקום. המשטרה עצרה 3 לחקירה. הליכוד: "בכל יום ממשלת בנט-רע״מ יורדת לשפל אנטי-ציוני חדש'

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד מפלגת רע"מ מובילה מהלך חסר תקדים מאז קום המדינה לעצור את הנטיעות של קק"ל בנגב, למרות היותם אדמות מדינה והצליחה בכך. היום (שני) חזרו לנטוע בקק"ל לקראת טו' בשבט, אך פורעים ערבים החלו ליידות אבנים על הצוותים שהגיעו לנטיעות בליווי כבד של המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי לוחמי יחידת יואב של משטרת ישראל איבטחו במהלך היום את פעילות של הקרן הקיימת לישראל באזור מולדה שבדרום. במהלך הפעילות עשרות פלשו לשטח בו עבדו כלים הנדסיים כבדים, סיכנו את עצמם ועובדים במקום, הפרו הסדר ויצרו פרובוקציות.

במהלך הפעילות נעצרו 3 חשודים קטינים שידו אבנים לעבר השוטרים והם הועברו לחקירה.

מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל רואה בחומרה את אירועי הפרת סדר וניסיונות למנוע ולפגוע בפעילות חוקית של גורמים שונים ותפעל למצות את הדין עם פורעי החוק.

ח"כ אוסאמה סעדי אמר בתגובה לאירועי היום בנגב: "אנחנו בעד נטיעות, ואיכות סביבה ונגד עקירות. נגד עקירות של אנשים, משפחות, ועצים. נגד הריסות בתים. הם גרים על קרקע שלהם עוד מלפני קום המדינה, וימשיכו לגור עליה, ולא דובים ולא יער ישנו את זה. גם לא ממשלת השינוי לרעה הזאת".

מהליכוד נמסר: "בכל יום ממשלת בנט-רע״מ יורדת לשפל אנטי-ציוני חדש. לראשונה מזה 73 שנה, חברה בכירה בממשלת ישראל מתנגדת לנטיעת עצים בארץ ישראל. בנט, תתבייש".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    זו לא ממשלת ישראל, זו ממשלת עבאס, חמס,שנותנת גב לפורעים החלאות מהמגזר הערבי ובנט לפיד, חדלי האישים,שותקים ומשותקים.

  2. 1

    כל הכבוד למשטרה שסוף סוף עושה משהו בנידון ….